Bird Owl

Lan!!

Igår satt vi några stycken och lanade i Gävle. Som väntat var det skit tråkigt men när jag och den andra tjejen skulle bara vi två spela cs mot varandra så var det as kul! Vi sög så hårt båda två men kul var det!

Hon kunde inte gå så bra och jag kunde inte sikta så det var ganska jämt tills hon började uppgradera vapen osv.. Våra pojkvännen screena och försökte guida oss men de gav bog upp när båda plötsligt låg på golvet och as garvade..

Det var vad jag gjorde igår kväll.. Gjorde ni själva nåt kul?:)

Kommentarer:

Emelie - Emelies Christmas:

skriven

Haha, jag har aldrig lanat :P

Svar: Det är överskattat;)
Nicole

Vian:

skriven

skit snygg blogg!
kolla in min blogg&kommentera gärna!
kraaam :)

Svar: Tack jag gillar den också:)
Nicole

Emma:

skriven

sv: ja, jag måste göra en höstigare design :)
haha det är en häst mule ;)

Svar: Jaha haha! Det såg man inte:P
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar