Bird Owl

Klar!

Efter några timmars pluggande.. eller ja jag fösökte plugga och det gick så där och Brian satt bara inne på facebook.. men till och från blev det lite variasion.. som typ när vi kom på oss själva att vi ligger och brottas på golvetXD 
 
helt plötsligt stannar jag upp när han tagit övertaget ganska duktigt och kommer på att jag ligger ner på skoland golv.. :/ han skrattade bara för att jag inte tänkte på det innan men han skrattar ju bara jämt!
Vi är som svamp bob! skrattar oss igenom alla situationer :)
 
sen så blev jag lite hungrig och insåg att jag hade russin i mitt skåp.. så jag åt några och bestämde mig att kanske ett på Biran och tror ni inte att han fångade den med munnen?! och andra gångne och tredje gången. Dock tycker han inte om russin så han spottade ut dem i papperskorgen och jag va inte en så bra kasntare så många hamande med någon super ninja snurr och sen ner på golvet. men de som han fångade med händerna kastade ha nsjälv bakom ryggen och fångade osv..osv..
 
men gud vi hade kul iaf.. ! när jag sög på att kasta hela tiden skrattade vi tills vi fick ont i magen. 
 
Men hur som helst så pluggade vi inte så mycket som vi borde ha gjort :P

Kommentarer:

DIANA ÖSTERBERG:

skriven

allt bra? :)

Svar: jo då rätt hyfsat förutom problemen hemma :(
Nicole

fia - pysslar, målar, syr:

skriven

svar: haha ja ska bara orka skriva klart den :) haha

Svar: haha gör det ;)
Nicole

Chaterine:

skriven

Fin blogg! :)

Svar: Tack:D
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar