Bird Owl

Hejsan!

Nicole kom inte på något intressant att blogga om så då bad hon mig (Emsi) att skriva ngt istället! Vet inte riktigt hur hon tänkte, hur ska jag som inte har ngn blogg själv kunna skriva ngt intressantare xD lättare blir set inte när hon sitter och lyser med en lampa i ögonen!! Eller att hon pratar med mig hela tiden så att jag inte kan fokusera på vad jag ska skriva...

Man tycker ju att det borde finnas ganska mycket att skriva om Nicole, jag menar som hon själv skrev så är hon plus när alla andra är minus. Om du har fått känslan av att hon är lite galen... Då har du helt rätt :P men jag älskar henne ändå. Jag måste ju vara ganska galen jag med som har stått ut med henne i så många år ;) jag skulle nog kunna rabbla upp mängder med roliga saker, men jag vet inte om ni skulle fatta vår... Speciella... Humor. Jag vet inte hur många spanskalektioner som vi har larvat bort. Det är liksom ingen ide att försöka lära henne ngt. Hopplöst fall ;)

Ny sitter hon med min mobil och är inne på min Facebook... Jag vet inte om jag borde vara orolig, hon sitter och kommenterar sina egna bilder och sen tänker hon gå in på sin och skriva tack, är det inte lite mobbat? Men nu är vi i tungelsta och vi får inte glömma att få av, inte för att vi brukar göra det, host host... Vi hörs väl ;)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar