Bird Owl

Haters makes me famous!

Vem har inte fått intryckt i skallen från att man är liten att man ska vara sig själv och inte följa flocken.. Man ska aldrig dras in i något pga grupp tryck och bla bla bla..

Vet inte riktigt om jag är som jag är beroende av sånt här men jag har alltid varit lite tvärt emot alla andra.. Det kan verka som något dåligt men jag menar snarare om jag känner för att gå när alla andra cyklar så går jag ändå..

Men någon stans i livet hittar man alltid de som tar riktigt illa upp över det. Eftersom jag ignorerar det helt så antar jag att det är därför jag har fått lite dåligt rykte sen jag var liten..

Jag står alltid på mig så om någon beter sig som en knöl så gör jag något åt saken. Om du går på mig så är det klart som fan att jag ger tillbaka!

Hata mig för det om du vill, känner inte att jag bryr mig. Jag står för den jag är och bär folk säger att jag sticker ut och är annorlunda så tar jag det som komplimanger oavsett hur du menar det..

Och ja, jag såg klart och tydligt när ni ändrade riktning vid Konsum igår när jag kom. Och nej jag jag svängde inte för att jag blev "rädd"

Jag svängde för att jag inte orkade göra på ert skitsnack och för att jag faktiskt skulle svänga.. Så tro inget annat!

Att du reagerade som du gjorde när jag konfronterade dig att du hade tiggt sex i x antal månader är väl inte så konstigt. Men att du fortfarande inte släppt det och skickar din polare efter mig för att du inte ville att nån skulle veta det är bara lågt. Vill du nåt så snacka med mig?

Det är du som gör så att fler och fler för reda på det. Även om de säger att de är på din sida så vet du att de tror på det som jag säger..

Natti natti!

Kommentarer:

Anonym:

skriven

Istället för att prata med killen i fråga, som en mogen och vettig människa skulle gjort, lägger du upp en status på fb som alla kan se. Du är bara dum om du tror att hans vänner inte skulle ta hans sida när han blir uthängd på nätet. Du startade allt, ta nu konsekvenserna. Omoget att ens starta allt från första början.

Svar: Fast grejen var ju den att jag pratade med honom och han ignorerade det. Och gulligt att du nämner ordet "mogen" när du väljer att vara anonym puss på dig:**Jag har inte sagt att hans vänner gör fel. Jag syftade på att det vet hur det är egentligen. Jag har inte startat någonting och hur skulle han må bättre av att snacka med mig? Jag stod upp för mig själv PUNKT.
Nicole

Anonym:

skriven

Hahah, jag tänker förbli anonym då jag anser att du inte ens är resonabel att diskutera med då det enda du kommer svara med är saker som får dig att verka "bättre" såsom "puss på dig :**" och så vidare. Att stå upp för sig själv, när gjorde du det? När du tryckte ner en annan människa genom nätet eller? "Pratade med honom", nej, konfrontera honom i skolan istället för att dra in en massa av hans vänner. Du spelar offer fastän det är du som är förövaren. Löjligt, tänker inte ödsla tid på detta. Hejdå.

Svar: Jaha så du menar att allt hade blivit bra om jag tagit det i skolan, jag har försökt att prata med honom och skrivit ett antal gånger att han ska lägga av. Den när han får för sig att göra upp med min pojkvän så bjude han dit typ hela klassen. Så vem är det du kallar omogen? Jag får inte för mig att slåss med någon jag ute känner för att jag har gjort fel och är så rädd att förlora så att jag skaffar back upps. Men ah om du nu inte bryr dig så varför skriva från början. Det är han och hans kompisar som för det större än vad det är och om de hade släppt det sp skulle det inte legat i nyhetsflödet i typ en vecka och om ingen kommenterat så skulle ingen heller ha trott på det?
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar