Bird Owl

Kommentarer:

NICOLE:

skriven

Sv Japp en Skolkatalog :) tackar!

Svar: Okay:)
Nicole

SABINA:

skriven

Härlig bild!
Sv: Tack så mycket, detsamma :)

Svar: Tack älskar min vovve:)
Nicole

Becka [fotoblogg]:

skriven

Himla fin bild!
sv: Nämen åh, så himla glad jag blir. Tusen tack sötast!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Svar: Tack:) ja så länge som du gör det samma så:) men klart jag ska fortsätta:)
Nicole

Victoria:

skriven

Hej, nej det är vanliga virkade kakor. Tror inte jag sett virkade kakor man kan få som barnskor. Måste nog googla på det :)

Svar: Nej dom är kanske inte virkade men det ser i alla fall ut som en kaka eller blomma och blir barn kläder;)
Nicole

Emelie - Emelies Christmas:

skriven

Så fin bild!

Svar: haha om jag är glad? Överlycklig! ;)

Svar: Tack! Haha ja speciellt nu när det kom så mycket snö:)
Nicole

Mirjam:

skriven

Nu är Veckans blogg utsedd, det kanske blev du? ;)

M E L L I:

skriven

Härlig bild och fin header ;)

Svar: Tack:D
Nicole

Victoria:

skriven

Aha, kreativt :)

Svar: Vad för nåt?
Nicole

matilda:

skriven

så fin bild! :)

Svar: Tack:D
Nicole

Victoria:

skriven

Det du sa om barnskor.

Svar: Jaha;)
Nicole

Jennifer:

skriven

Åh vilken härlig bild !

Svar: Tack får passa på när solen dyker fram :)
Nicole

Emilia:

skriven

Fin bild. :)

Svar: tack :D
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar