Bird Owl

Fuck logic!

Idag satt vi kvar i datasalen efter att lektionen slutade för att spela och snacka lite.. Sen plötsligt trots att läraren är kvar så kommer rektorn in. Han ser att en håller i en tejp, två spelar, och några bara skrattar och håller sig borta från tejpen. Sen ser han mig sitta på en stol med tejp för munnen, runt kroppen och runt handlederna..

Och vem tror ni han säger " sköt dig, det här är ingen lekplats, om du vill hålla på med sånt här har du kommit till helt fel skola"

Jo till mig som är fast tejpad XD

Vadå skulle jag ha gjort det på mig själv eller? Sen kunde jag ju inte svara honom heller ju pga all tejp.. Så jag som blev fast tejpad mot min vilja blev rektorn arg på -.-

Bara..bara fuck logic!

Kommentarer:

FlizanLizan:

skriven

sv: visst e den :D

har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

Svar: Nä tyvärr jag vill inte bli beroende av fler saker:P men bloglovin har jag:)
Nicole

Angelina:

skriven

sv: tack för förslaget :)

POOS:

skriven

Gud vilka fina ögon du har! :)

Svar: åh tack :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar