Bird Owl

Friday!

Skolan och dagens prov- Check!
Vrål hungrig på tåget- Check!

Men nu är jag påväg till min babe i alla fall och det är inte mer än ca 1,30 kvar:D

Med min knä skada har jag så sjukt ont så jag fick en orange liten tablett som fick mig att må så bra!:D till och från blev jag kanske lite väl men jag mådde väldigt bra! Och blev väldigt glad och troligtvis dryg.. Nästa inlägg blir Cails önske inlägg.. Ni borde inte läsa det:P han sa det som ett skämt efter jag mörbultat honom och åter igen fått ett sår på knogen så det var väl inte hans ljusaste stund men ja.

Kommentarer:

Mirjam:

skriven

Haha nejmen vilken gullig bild! :) Och vilken fin blogg du har!

Svar: Tack:) ja visst va den söt?!:3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar