Bird Owl

får känslan av att matte provet idag var en katastrof!

Jag kan verkligen inte tänka under press.. eller ja jag tänker väl inte så mycket i vanliga fall heller men nu under press blev det ännu värre! Om du frågar mig så är 3x7= 27 och 1/3= läsk..
 
det blev iallafall ganska mycket fel. men ja det blir fler prov. ganska säker på att jag blir godkänd iaf. men just nu sitter jag och pluggar till nästa prov och har lite panik för att jag helt har glömt bort vad andra frågan är. det är lite illa då provet är imorgon och ingen annan i klassen kommer ihåg den
 
men snart så ska jag iväg på fucking familjeråd givning. tydligare sagt.. jag och (pappa) ska gå i terapi.. Jag önskade nästan att vi var gifta så att vi kunde skulja oss nu så att jag slipper honom helt men nej nej.. jag kan inte flytta förrän om ett duktigt antal år.. 
vårt inte prata med varadnra funkar ganska bra känns det som för att han har inte skrikit åt mig på över tre veckor och när det hände sist kan jag inte ens minnas.. :)
 
 

Kommentarer:

Jenny:

skriven

Hoppas nästa prov går bättre och lycka till med samtalet. Tänker på er...

Svar: tack det var jätte jobbigt.. :(
Nicole

fia - pysslar, målar, syr:

skriven

svar: åh tack så mycket! :) detsamma

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar