Bird Owl

Diskussions fråga!

Såg just på nån film där i alla fall någon as snygg tjej gjorde alla killar besvikna genom Inge sex innan äktenskap.

Tänkte på det ett tag och det låter väl vettigt att man inte ska blotta sig för hela världen i tidig ålder men i dagen samhälle skiljer sig de flesta, och de som inte gör det gifter sig oftast i högre ålder.. Och då är det knappast deras första gång..

Säger inte att det är fel att vänta men äktenskap är väl ganska överdrivet.. Vet nog ingen som är över 18 och bara varit med en.. Så larv med att vissa ger trohetslöften. Sätt istället en gräns på dig själv hur länge du ska hålla dig för tänk om snubben inte friar på 10 år och du kanske vill skaffa ungar.. Då är du lite körd!

Och skulle jag hamna med en sån kille så skulle inte jag stanna med honom så länge om det tar typ 10år..

Bara säger vad jag tycker så döm mig inte..

Kommentarer:

Wilma :

skriven

Eller hur! Inte för att jag är nån slampa men det är bara löjligt.. Och det känns som att det har börjat bli en bortförklaring till de som fortfarande är oskul runt 16 års åldern..

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar