Bird Owl

Det är illa igen..

Ni vet vem som jag inte har pratat med på nästan en månad? Vi har inte sagt ett ord till varandra och jag gillar det för han har ju inte skrikit på mig över allt.. Men han har börjat igen..

Igår kom det åter allt ständigt klagande på mig:( fattar han inte att jag redan är så jävla förbannad så att han bara gör det värre för sig själv?! Den han gjort kommer jag aldrig förlåt!

Men något som faktiskt är illa är.. Så fort han kollar på mig så blir jag lite rädd. Jag vet inte varför? Det kan vara för att han kanske ska säga något riktigt hemskt eller så men jag står inte ut längre!

Hata är ett starkt ord men ja jag HATAR honom.

Det som kände kan fortfarande få mig att släppa tårar och när jag ligger själv om nätterna så kan det få natten att verka alldeles för lång..

Kommentarer:

Annika:

skriven

Fin blogg :)

Svar: Tack:)
Nicole

Shimmerdimmer:

skriven

Jag ska inte låtsas att jag förstår det du skriver om eftersom jag inte har varit med om det själv men jag lider med dig. Glöm inte att säga ifrån om det är nåt som är jobbigt, fast det kanske du redan har gjort? Hoppas allt blir bra i alla fall.

Svar: Nä inget verkar fungera men jag försöker sköta mig och hålla mig borta så mycket som möjligt men allt känns bara hopplöst..
Nicole

Emiliaoidah:

skriven

vad jobbigt! skulle inte vilja vara med om det !:)

ps-Gud va fin blogg design och header du har :)

Svar: Nä jag önskade att det inte hänt.. Tack jag älskar den:)
Nicole

Linda Yeganeh:

skriven

Fin blogg :D Ha en bra kväll!

Svar: Tack:D detsamma till båda:)
Nicole

Michelle:

skriven

Fin header! :D

Svar: tack :D
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar