Bird Owl

Demokratidag..

Idag har vi inte hade vi inga vanliga lektioner utan vi fick gå i blandade grupper från alla linjer och klasser på olika föreläsningar om partierna. Den bästa var ju helt klart Sverigedemokraterna! Deras argument är ju helt pantade och det var så himla kul att vara driva med dem! Fast efter ett tag tyckte jag nästan synd om honom.. Men ja det fick oss inte att sluta..

Orkade dock inte gå på alla tre så jag och en kompis gick in på några och kryssade att vi var där en viss tid och sen drog vi hem.

Både för att vi inte orkade och för att det. Kändes mer värt att åka hem och plugga.. Men nu så är jag i alla fall tillbaka till skolan.. Hehe.. Ska möta upp en kompis sen ska han och jag sitta där och plugga:)
Känner mig lite sådär halv duktig faktiskt:)

Kommentarer:

LINNEA GULLARBERGS:

skriven

sv: hihi hon fastnar lätt på bild!

fin blogg du har :)

Svar: tack du med:) bloglovin byte? :)
Nicole

viola:

skriven

sv: haha då är vi två :))

Svar: ja det är helt sinnesjukt att man nästan behöver dygna :)
Nicole

louise:

skriven

det jag på alla bilder, men inte på header :)
tack btw :)

Svar: så lite så :)
Nicole

Viktoria:

skriven

SV: För att göra en länk så skriver jag en text i blogg.se, markerar det/de ord som jag vill att länken ska innehålla och klickar på den lilla gråa knappen i menyn mellan rubriken och texten. Knappen har texten "Infoga/redigera länk" om man håller musen över den. I rutan som kommer upp skriver man URL till sidan man vill länka och väljer om länken ska öppnas i ett nytt fönster eller i samma fönster som innan. Sedan klickar man på "infoga"! :)

Svar: tack :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar