Bird Owl

Är man flirtig av sig så är man..

I början fattade jag inte att det var många som jag inte ens kände som frågade om jga och en kille i klassen är tillsmmans men det är faktikst lite kul att typ tio olika har frågat det.. Så nu har jag tänkt lite på det och vad jag gör och sen är det flera som tycker att vi beter oss som det fast de vet att eftersom jag redan har pojkvän så är vi bara kompisar..
 
men om man är en kramig och gosig typ som hittar nån annan som är lika kramig och mysig så blir det många kramar.. Och eftersom han alltid är så varm så är detklart att jag använder honom som ett elemänt..
 
Fast idag hade han kalla armar så jag ahde händerna på hans mage vilket kanske var lite väl eller när han värmer mina händer i sina så det ser ut som att vi pratar och håller varadra i hand..
 
Heheh tänkte på det edfteråt men ah vi är bara kompisar!
 

Kommentarer:

emma :

skriven

haha hej busunge, vad är det där för min :P kramisar till dig :)

Svar: en ''jag vet inte min'' kram kram
Nicole

Johanna!!:

skriven

hur lyckas du att se så söt ut när du gör miner? :3

Svar: haha nämmen ;) det bara blir så..
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar