Bird Owl

Ännu en kväll när man fastnar i plugg till 12!

Den hörde veckan och nästa är de som är fyllda med med prov.. Så jag sitter konstant och pluggar..

Om man tycker det är tråkigt så stänger sig hjärnan på något sätt och vägrat att lära sig men om man tycker det är kul och intressant så lär man sig bättre.. Kalla mig gammalmodig men jag försökte och liksom låtsades och lurade mig själv och gisses det funkar. Jag har aldrig lärt mig så mycket historia på så kort tid! Det är inte mitt bästa ämne och jag tycker att det är dö tråkigt men nu tycker jag inte riktigt det längre.

Om man läser det rätt så blir det som att läsa en bra bok.. Ja jag vet jag läser inte böcker.. Men som att se en film i huvudet då? Man tänker mycket själv och det funkar i diskussions frågorna också:)

Mitt dagens tips typ(a)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar