Bird Owl

Varför?

Nu kommer ett "läs inte" inlägg igen satt ni vet;)

Men jag har en grej med mig själv som jag stör mig jätte mycket på och jag vet inte varför det är så.. Men det har hänt ganska många gånger att jag i samband med orgasm i stående ställningar som ex i duschen eller mot en vägg får näsblod.. VARFÖR?!

Utan att jag slår i mig eller nåt men det händer 2/5 gånger och jag hatar det! Mysigt sätt min kropp utrycker sig på liksom..

Eller en annan grej när jag inte får näsblod.. HICKA! Åter igen varför? Aja mitt kännetecken ;)

Kommentarer:

Tove:

skriven

vad söt du är!

Svar: Sv: åh tack du är också söt :)
Nicole

Marika:

skriven

WAT.
Liksom nej, näsblod eller hicka :<
Lider med dig fru ):

Svar: Sv: eller hur vad fan är det liksom? XD
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar