Bird Owl

R.I.P Mitch Lucker.. <3

jag visste inte ens om att han hade gått bort förrän jah läste det i en annan blogg.. det förstörde min kväll helt.. han var sångaren i Suicide Silence och gick bort i en motorcykel olycka.. En sångare går inte att ersätta och inte heller en pappa.. JA han hade en lite dotter som nu är faderlös.. jag kan inte fatta att han är död. :'( <3
 
klippet är ett jag såg för ett tag sen när han har sålt en av sina tröjor och fått en massa pengar som han använde för att köpa jullklappar till barn så sött :)
 
 

Kommentarer:

Jessika:

skriven

(Sv:) De skrev om det på sin Twitter och Facebook vid åtta så det är fortfarande ganska nytt :( Så hemskt att han är död, varför ska alltid de bra människorna dö? :(

Svar: ja verkligen jag håller på att på riktigt bryta ihop :(
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar