Bird Owl

playboy :)

playboy inspererad naglacks design :) va väl lite extra kåt idag.. eller inte. men jag tycker faktiskt att den kaninen är söt så ville måla den på mina naglar :) nu när man har ben skada och måste vila sig så mycket som möjligt för att kunna gradera nästa vecka så måste man bedriva tiden på något sät :) 
 
och att bero på playboy.. jag tycker inte att de tjejerna är horor. de visar upp sig för pengar i väldigt lite kläder men de är inte nakna.. Skulle jag bli frågad om att få vara med i en sån plåtning så skulle jag ta det som en komplemang och göra det coh det är inte för att jag är horig. Tänk om nån skulle tycka att man såg så bra ut? 
 
det är samma grej som de som gör reklam för badkläder.. sen kanske showen verkar lite överdriven och att de verkar som bimbos med det är antagligen det som säljer..
 
men som sagt jag hedrar snarare tjejerna i den än kränker dem :)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar