Bird Owl

perfekt?

Vem är du att kalla mig perfekt? 
jag tar illa upp även om det är menat som en koplemang. 
Du vet inte hur jag har det och ändå påstår du att mitt liv är så bra och att jag har det så lätt för mig.
 
Men visste du om att jag från att jag vaknar tills att jag ska sova kämpar för att hålla ett leende på läpparna och tårarna inne?
och då kallar ändå folk mig för stark..
 
 
Fick just höra att det endast är 7 träningar kvar till gradering också.. Taggad som fan nu! jag ska klara det här! ska verkligen träna så ofta som möjligt nu satt jag får mitt 8kyu!!

Kommentarer:

THEDEENS.BLOGG.SE ~:

skriven

SV: yes, det gör jag :)

Jarina:

skriven

Svar: Tack snälla!

Svar: så lite så :)
Nicole

S△LLY:

skriven

Sv; Tack, det kommer behövas ;)

Sandra SG:

skriven

åh tack så mycket söta du!! :D

Sara - nystartad fotoblogg:

skriven

Sv: Haha, vad kul! :) Visst! Säg till när du följer mig så säger jag till när jag följer jag dig :)

Svar: Nu så följer jag dig :) blev 30 säg till när du följer mig tillbaka :)
Nicole

Emilia:

skriven

Men tusen tack fina du! Vad kul att höra :)

Annellisaa:

skriven

tack så jätte mycket :)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar