Bird Owl

Nya kläder!:D

Kommer hem efter en mys helg och ser att min beställning med nya kläder har kommit!:D frågar mamma hur mycket jag är skyldig henne och hon svarar "inget"

Varför? När man handlar runt 200 är det för att vara snäll men när det ligger på så höga siffror som det här gången undrar man..

Sen lite under kvällen smiter hon ut med att det är familjeterapi imorn..

Där kom sanningen fram! Ser inte fram emot det och jag och pappa har börjat prata lite igen. Eller ja jag svarar när han frågar saker och ignorerar inte längre..

Men han drygar och är sjukt kaxig mot mig hela tiden! Jag pallar fan inte med honom!

Normal konversation:
Tyrone(pappa): när slutar du idag?
Jag: runt 13:00
Tyrone: oj vad tidigt!
Jag: sista lektionen är inställt.
Tyrone: ursäkta men frågade jag varför du slutar tidigt? Tror du jag bryr mig om det?

En normal förälder kan också säga det men då är det på skoj.. Men fatta varför jag hellre ignorerar honom?!

Kommentarer:

Melinda Nyrén:

skriven

Haha hej!

Amanda:

skriven

Haha schysst!

Svar: Sv: ja hon pröjsa allt!
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar