Bird Owl

Måste hålla igen min stora käft ibland!

Mamma kom in på mitt rum och vägrade att gå och bara för att jag ville att hon skulle gå så satte hon sig i min säng med blöt handduk.. Och iallafall jag tycker att saliv är jätte blä så eftersom hon kom direkt ut ut duschen så skickade jag hennes lite på armen.. Och här kommer konversationen efter det..

Hon: usch så kan du ju inte göra.. Slicka får du bara göra på Adam !
Jag: det är väl snarare han som slickar mig?

Hahaha derp.. Det liksom bara kom derp..

Kommentarer:

En blogg om psykisk ohälsa - att leva med social fobi & depression:

skriven

Kika in på min blogg och läs om hur det är att leva med psykisk ohälsa. Vi måste bryta tystnaden, det är 20-40 % av sveriges befolkning som lever med någon typ av psykisk sjukdom. Och dom flesta, i tystnad.

Hjälp mig, hjälpa oss sjuka, att bryta tystnaden.

Evelina. ☆:

skriven

haha bilden...
älskar att sjäkva pilen är som en mustach påå dig blogg, hur har du fixat det?
kolla in min blogg och kommentera, tack! <3

Svar: Sv: tack :) mustasch pilen är en kod från någon sida:/ bara att googlar det bar inte särskilt svårt:)
Nicole

Marika:

skriven

So? Vad spelar det för roll..?

Svar: Det lät bara så fel att säga det till henne XD
Nicole

william:

skriven

naw;)

SV; Naw tack så mycket:) Blir superglad:)
jag säger till henne, men hon kommer också med poser;3

Svar: jag vill också ha en lika grym fotograf som du! :)
Nicole

DIANA ÖSTERBERG:

skriven

hahaha bilden!

Svar: svar: haha visst är bilden grym!
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar