Bird Owl

Like a rollercoaster

mitt liv är verkligen som en berg och dal bana.. förutom att det är när det far neråt det ska vara kul.. 
 
Jag vakande med en sjuk smärta i hela benet men lyckades ta mig igenom det under dagen. Men deet blev så mycket värre så trots att jag skulle satsa på tränignen nu in i det sista så fick jag hoppa över det för att jag inte kunde stödja på benet ..
 
mamma ringde och frågade hur det kändes i benet, vilken typ av smärta osv och hon är aldrig typer som överreagerar och hon sa åk in till mig på akuten nu!
 
sagt och gjort så det gjorde lite ultradjud i benet på mig och de verkar vara en lite blod propp i vaden. men ja värktabletter funkar så bowlingen imorn blir av ändå :)
 
och jag fick vet mitt betyr i juridiken.. GODKÄND! eller ja fick till och med C! sjukt storl :) men nu ska jag skriva klart och skicka in svenskan så vi hörs senare :)

Kommentarer:

♫♪ sandra T:

skriven

hihi tack :)

simone:

skriven

kämpa på ;) BTW älskar din mustasch pekare

Svar: Sv: ja det ska jag men det gör så sjukligt ont! haha tack jag har nåt för mustascher :)
Nicole

Lina:

skriven

sv; Hihi aw tack! :) allt bra?

SSOFIAS:

skriven

Åh ja de var så himla bra!!

❤ w i l m a ❤:

skriven

Fin blogg!

Svar: svar: tack detsamma :)
Nicole

emma:

skriven

fin blogg

Svar: Svar: tack din med :)
Nicole

Ebba | foto:

skriven

Sv; tack så jättemycket :D

kornelia:

skriven

Tack så jätte mycket!!

Allt bra? :)

Marika:

skriven

ÄNTLIGEN ÅKER DU IN TILL AKUTEN FÖR NÅGONTING.<3

Svar: haha japp men nu blir det ännu mer doktor besök och eventuellt fler mediciner...
Nicole

♡ E L I N M A T T I L A:

skriven

sv; tack så mycket, det är en våg! :)

Sandra SG:

skriven

åh tack! :D

Johanna:

skriven

sv: Åhh tack så mycket snälla du! :)

Mirella:

skriven

tittade du på x-factor igår? vad tyckte du om att malcolm B åkte ut? :)

Svar: SV: jag förljer inte ex-factor och har bara sett det en gång men jag gillar rapp så det sög att han åkte ut,,
Nicole

Alexis:

skriven

SV: tack ! :D

michelle w - :

skriven

kika in på min blogg , så kanske du börjar läsa den

KassandraPalma:

skriven

Jaa precis !
Vad tyckte du om att han åkte ut?

Svar: Sv: jag förljer inte ex-factor och har bara sett det en gång men jag gillar rapp så det sög att han åkte ut,,
Nicole

Jennilie Isaksson:

skriven

Men oj, en liten blodpropp.. Jag fick fruktansvärda smärtor i mitt vänsterben i december 2007, jag fick ondare och ondare så efter några dagar åkte jag in på akuten. Efter en magnetröntgen visade det sig att jag hade ett stort diskbråck i ryggen och att diskbråcket tryckte på en nerv ner till benet, därav smärtorna där.

Men en fråga, gjorde de något åt det på sjukan?
Sv: Åh men tack så jätte mycket, så kul att du gillar min outfit och skorna :D Kram

Svar: Svar: de gjorde inte något åt mitt ben då men jag var där och blev undersökt i 7 timmar idag och proppen var så liten att den försvann av sig själv men på tisdag ska jag in och röntga för just diskbråck och nån nerv som allmänt ligger fel :/ tack :)
Nicole

Jennilie Isaksson:

skriven

Sv: Ja okej, vad bra att det gick bra!! :) Oh no!! Har du diskbråck eller tror de bara det? I början trodde jag att få diskbråck inte var så farligt och att det skulle självläka. Det var för 5 år sedan, nu ligger jag här i soffan, har opererat ryggen men är nu sämre än någonsin. Är heltidssjukskriven och äter morfin var tredje timme dygnet runt för att klara av att i princip vara vaken. Har ärligt talat knappt något liv, ofta kan jag inte ens sitta och äta middag med familjen pga smärtor, då får jag lägga mig i soffan och äta. Okej, vill inte skrämma upp dig men direkt jag hör ordet diskbråck får jag typ ångest och tycker synd om den som fått det. Hoppas iaf att det går bra för dig!! :)

Svar: Sv: de tror att jag har diskbråck men är inte säkra;)jag har ju inte ont i ryggen enkelt båt så jag ber för att det inte ska vara det.. Vet att du inte menade något illa med det så skrev men jag hoppa ännu mer nu på att det inte är diskbråck..
Nicole

Jennilie Isaksson:

skriven

Ja okej! Men då hoppas jag att om det nu är diskbråck att det läker för dig. Det vanligaste är ju faktiskt att det självläker inom ett par månader. Men det gjorde det inte för mig, därför opererades jag tre år senare. Men jag är ett unikt fall med att vara så fruktansvärt dålig efter att ha haft diskbråck och sedan opererats. Varken mig ryggkirurg, min smärtläkare eller några av de typ 4 andra läkare jag träffat har mött någon som mig, så jag verkar tyvärr vara ett unikt fall. Det gör det ju svårare för dem att hjälpa mig eftersom de inte vet vad de ska göra eller vad som är fel.

Men iaf, lycka till och jag hoppas att det går bra för dig :)

Svar: Sv: gud vad jobbigt.. det är inte alltid bra att vara unik :( men jag hoppas att det inte ens är ett diskbråck i alla fall :)
Nicole

Jennilie Isaksson:

skriven

Jag håller också tummarna att det inte är diskbråck, men att det är något som går över snabbt av sig själv :)

Svar: så länge jag kan stödja på mitt ben för jag funderar på att trycka i mig smärtstillande och försöka gradera i karaten på onsdag för jag har satsat på det så mycket hela hösten så om jag inte klarar det blir jag sjukt besviken på mig själv..
Nicole

Jennilie Isaksson:

skriven

Sv: Ja okej.. Så himla trist att något sådant ska hända precis när man vill att kroppen ska vara i bra schack! Men jag håller tummarna för dig, hoppas att det går över tills dess! Om inte annat att du klarar av det med hjälp av smärtlindrande. Hoppas bara att det inte blir sämre av att ta ut dig så mycket. Men som sagt, lycka till :)

Svar: Sv: nej efter onsdag så gör det inte så mycket om det blir värre för då är det liksom klart ;)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar