Bird Owl

Jävla skit!

Har så sjukt mycket kram abstinens att det inte finns så har varit så himla klängig idag känns det som.. skulle äntligen få träffa min älskade pojkvän igen efter två veckor imorn och har längtan som fan!
men nej nej.. ingen vuxen är hemma under flera timmar på söndag och min brorsa är alldeles för lat för att rasta henne -.- 
 
hon kan inte följa med för att det till och från bor en hund där som inte gillar henne och Adam kan inte komma hit för det som hänt med pappa.. Vilket jävla dilemma! orkar inte med att inte träffa honom på en vecka till :'( 
 
jag saknar dig älskling.. :*
 

Kommentarer:

Minna Hagelin:

skriven

Följer som nr 12, följ tillbaka! :)

Angus:

skriven

Tack för din fina kommentar! Men det är inte mina barn.. det var ett par barn jag fotograferade som är 7 månader och 3 år ungefär! :)

Svar: jaha :) men det är jätte söta :)
Nicole

Caroline:

skriven

jaa, det luktar sjukt gott!!
använder inte bloglovin tyvärr

Linnea:

skriven

sv: Åh, tack ska du ha. Vad roligt att du gillar den :D hihi

Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

sv: tack det samma! Skriv när du följer mig + vilket nr du blev så följer jag dig också :D

Nelly:

skriven

hahaha tack:)

amanda:

skriven

Dags för en frågestund på bloggen, gå in här: http://onestyle.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment och fråga vad du vill!

Lisa ♡ ( Foto & Vardag ):

skriven

Sv: Det skulle vara typ mysteriet på greveholm 2! ;) Visst, vi kan göra ett bloglovin' byte! :) Jag följer dig nu, & blev nummer 13, säg gärna till när du följer mig! :)

Svar: följer dig tillbaka nu :)
Nicole

Elina Meuller Photography:

skriven

sv: Tusen tack! :)

Elina Meuller Photography:

skriven

sv: Just den här fotograferingen kommer bli marknadsföring, reklam och portfoliobildr. Dessa främst för håret/makeupen :)

Nathalie:

skriven

Allt bra? <3

Svar: Svar: saknar min älskling.. långdistans förhållanden är kassa! hur är det själv? <3
Nicole

-Kardashian family:

skriven

hej, jätte fin blogg du har! allt bra med dig? :D

Svar: Svar: tackar detsamma :) snygg header.
Nicole

Nelly:

skriven

Uschdå, det låter ju inte roligt! :/
sv: Han tackar och bugar för det ^^

Svar: Svar: nej det är jobbigt att sakna och inte få träffa den man älskar :(
Nicole

Marika:

skriven

Ge mig en nyckel så kan jag rasta henne! :)

Svar: Svar: tack älskling men jag får acceptera att vi inte kan träffas varje helg längre :(
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar