Bird Owl

Kommentarer:

Jessica:

skriven

så sjukt härlig blogg du har! :D

Svar: Svar: tack så jätte mycket :) jag gillar din header :)
Nicole

Erica:

skriven

Absolut vackert, men det är kylan jag inte gillar och de går liksom ihop. Ingen snö utan minusgrader... ;)

Svar: Svar: nej kylan är sådär men nu i början är det så fint och jag fryser jämt så det är ingen skullnad..
Nicole

Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

sv: javisst, skriv vilket nr du blev så följer jag dig :D

Svar: blev 123 :) säg till när du följer mig tillbaka :)
Nicole

william:

skriven

fin bild:D

SV; Naw Tack Så Himla Mycket:) Blir superglad:3

Svar: du är en grym fotograf så du förtjänar att höra det :)SV: tack :)
Nicole

Daniela:

skriven

Svar: Ja, kexen är verkligen goda! De är sådär lagom knapriga och goda :)

Himla cool muspekare du har, med mustasch och allt :)

Svar: då får jag prova att baka dom :) tack jag är tokig i mustascher av någon anledning :P
Nicole

LN:

skriven

Älskar snön ju! super mysigt!

Svar: Eller hur! Ljust och fint dock kallt men Jaja!
Nicole

Hanna:

skriven

För tillfället ÄLSKAR jag snön, helt fantastiskt vacker <3

Svar: Sv: visst? snön är så sjukt cool :P <3
Nicole

Rebecca:

skriven

det är mysigt med snö! :)

Svar: SV: ja förutom att det är så kallt så :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar