Bird Owl

Fucking p-piller!

Råd ingen what so ever att börja med p-piller från egen erfarenhet nu..

Och om du vill så välj absolut inte cilest! De låter mycket bättre än andra men om du känner att du verkligen vill skaffa det ta noveletta.

Min kropp tar inte åt sig dom som man ska så dom funkar inte.. Sen jag började ta dem så har allt angående p-pillerna och det som "hör till dom" om bi fattar.. Bara gått åt skogen!

Varför ska jag ha mupp kropp satt de inte funkar? Jaja ska ringa min doktor så fort som möjligt och hoppas få en tid och nåt nytt och bättre redan den här veckan !!:)

Men ha en kul inte lika irriterad söndag som jag ;)

Kommentarer:

EMMAS!:

skriven

jobbigt när de inte funkar med dom:(

Svar: ja man blir så besviken och man tar dom ju bara av i princip en anledning och då borde det i alla fall funka :(
Nicole

▲Amanda † Fotogalen▼:

skriven

Blev du en av vinnarna i veckans blogg?
http://photoobymee.blogg.se/2012/november/veckans-bloggvinnare-1111.html
Om inte? anmäl dig igen, tänk på att du får större chans att vinna om du gör de sakerna du får plus för! :)

KRAM

Hannaa - Back on track:

skriven

va fin blogg du haaar :)
En liten fråga va föredrar du vit eller svart iphone 4s ? :))
kram!

Svar: Sv: åh tack :) jag gillar den vita modellen bäst:) hur så? kram!
Nicole

Moa:

skriven

Åh vad tråkigt! Hoppas du hittar något som är bättre snart! Jag hade p-stav ett tag, funkade perfekt, inga piller man behövde komma ihåg! =)

sv. Tack gumman! Det värmer! =)

Svar: Sv: ja jag försöka att få tid och sätta in en spiral för jag är inte sugen att bli nästa 16 and pregnant.. hoppas det ordnar upp sig med henne :)
Nicole

sofia:

skriven

jodå :)

Esmeralda <3:

skriven

sv: haha okej, men typ nu så vann taylor swift priset för bästa kvinnliga, tycker du det var rätt? :) Kram!

Svar: Nej inte riktigt .. rihanna!! :) du då?
Nicole

bambi:

skriven

Sv: Ja thinking of you är underbar haha, använder du fler av MK's produkter? :)

usch jobbigt att ppillren inte fungerar! Jag har iallafall tur med det för på mig fungerar dem asbra!

Svar: Sv: fan vas orättvist :( jag vill också att de funkar för nu är jag så nervös.. Nej jag har precis ''upptäckt'' det eller hur man nu ska säga ;)
Nicole

Esmeralda <3:

skriven

sv: samma här! alla mina åsikter om priserna kommer i ett inlägg imorgon, kika in då om du vill veta mer ^^

Svar: Sv: ja varför inte :)
Nicole

Ella Stork:

skriven

pröva prionelle! funkade asbra för mig :) kram

Svar: Sv:tack men ska skaffa en spiral kram :)
Nicole

Fannie:

skriven

hihi tack! det är ju bara att göra :D

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar