Bird Owl

Det var ett misstag..

Måste lära mig att alltid låsa mobilen efter att kollat klockan.
Idag råkade jag ringa någon av misstag. Vi har en riktigt jävla hemskt historia med otrohet och svek. NEJ vi var inte tillsammans. 
 
Kändes illa att råka ringa efter hur vår ''vänksap'' avslutades och jag blev så jävla nervös så att jga höll på att bryta ihop. Som tur var ahde han lektion och kunde inte svara men han messa och frågade vad jag ville..
 
Men för att inte råka starta något jag kommer att ångra så ansåg jag att jag inte borde svara.. 
 
Döm mig inte för min historia. Den må vara mörk och hemsk men den har gjort mig till den jag är idag och jag är stolt över vem jag är!
 

Kommentarer:

Melinda Nyrén:

skriven

Tack så mycket!
Ha en bra kväll!

Svar: Sv: ha en bra kväll du med :)
Nicole

Malva Nyström:

skriven

- Taack! :D
Ja, gör det. Riktigt kul grej

Svar: Sv: jag får väl göra det :)
Nicole

FILIPPASÖDERHOLM :

skriven

sv: tack så mycket fina du, jag gör gärna ett bloglovin' byte, jag följer dig nu.

Jätte fin blogg btw ♥

Svar: Sv: tack så mycket :) och nu följer jag dig med :) jag blev 11 :)
Nicole

arizona:

skriven

Tack!
haft en bra dag eller? :D

Svar: Sv: idag var mycket bättre :P du själv då? :)
Nicole

Melinda Nyrén:

skriven

Ställ gärna lite frågor i min frågestund!
Ha en bra kväll!

Svar: Sv: det kan jag göra :)
Nicole

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y :

skriven

jätte fin blogg:D
allt bra?:) kram

Svar: Svar: Ja nu är allt bra :) tack:) hur är det själv?
Nicole

sara:

skriven

Sv; Tack så mycket^^
Läget?:)

Svar: Sv: jätte bra hur är det själv? :)
Nicole

Olivia Magnusson:

skriven

usch de låter inte så kul, hoppas allt löste sig tillslut iallfall ♥

sv. tusen tack :D
kramis♥

Svar: ja han hörde inte av sig något mer i alla fall :) så lite så tack själv <3
Nicole

▲Amanda † Fotogalen▼:

skriven

-Haha tack! Javisst, säg bara till vilket nummer du blev så lägger jag till dig sedan!
KRAM

Svar: nu är det din tur :) jag blev 124 :)
Nicole

Melinda Nyrén:

skriven

Tack för frågorna! Jag kanske gör en videoblogg men tycker alltid att dom blir dåliga så får se! Ha en bra kväll!

Svar: Sv: det samma :)
Nicole

Malin Westman - 1+1=3:

skriven

Sv; Den 30 Januari är det beräknat att den lille ska kika ut ^^

Svar: så mysigt :) hoppas du på något kön eller vet du redan? :)
Nicole

minabrun:

skriven

sv: åh tack! :)

Svar: så lite så :)
Nicole

Linnea:

skriven

Jättefin blogg!
Hoppas du haft en bra dag, Kram! :)

Svar: åh tack :) det fick jag hoppas din dag också var bra :) kram!
Nicole

Angie:

skriven

SV: Tack detsamma! :)

Svar: så lite så :)
Nicole

Charoline:

skriven

Svar: Ingen orsak! ;)

Svar: :))
Nicole

Lisamarie:

skriven

ajdå :/
sv: thihi tack!!

Svar: så lite så :))
Nicole

FlizanLizan:

skriven

sv: hehe japp :P

annie:

skriven

sv; tack detsamma :)

Svar: så lite så:)
Nicole

Sofie:

skriven

SV: Åh. Tack detsamma tjejen! =)

Svar: så lite så :)
Nicole

Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 34åring:

skriven

Fin blogg du har :)

Svar: Tackar :) din header är fin :)
Nicole

emma:

skriven

sv. tack snälla du :D

Svar: Sv: så lite så :)
Nicole

KassandraPalma:

skriven

taacsk så mycket, vad vacker du är!

Svar: Sv: tack så jätte mycket gumman vad glad jag blir:) du är jätte vacker själv också :)
Nicole

Felicia:

skriven

Vad obehaglitgt :/

SV: ja, det är så fina tider, så man saknar dom!

puss

Svar: Sv: ja hjärtat gick i 180..
Nicole

emelie sverin:

skriven

trevlig blogg du har :)

Svar: Svar: tack så jätte mycket :)
Nicole

Ella Stork:

skriven

vad kul att du är med i veckans blogg! vinnaren utses på söndag :) allt bra föressten? kram på dig!

Svar: Sv: ja allt är bra själv då? kram :)
Nicole

Linda:

skriven

Sv: tack så mycket :)

Svar: Sv: så lite så :)
Nicole

Marika:

skriven

Kvinna!? 26 kommentarer o.o
Men älskling vi måste ses snart så du får prata med mig <3

Svar: Svar: haha ja jag vet inte vad som hände där eller på inlägget innan :P ja hör av dig nästa vecka så :)<3
Nicole

mickis:

skriven

Jättefin blogg! :D, allt bra? :)

Svar: Sv: men tackar ja idag har allt varit på topp :)
Nicole

REGALIZ:

skriven

En hemsk händelse gör dig inte till en hemsk person. Stå upp för dig själv, precis som du gör.

Svar: Sv: ja det kommer jag aldrig sluta att göra, oavsett vad folk säger så är jag den jag är. tack :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar