Bird Owl

awkward..

satt just och tittade på awkward och insåg att jag har många svåra beslut att ta. Hon skriver allting in i minsta detalj på sin blogg medan jag låter folk vara anonyma om jag inte frågat om lov och undanhåller saker. I serien så kom hennes blogg ut vilket sabbade för många men vad sjutton?!
 
Jag vet redan att folk är arga på mig så vad fan har jag att förlora?
 
men nåt jag nog inte skrivit om är en killkompis jag hade.. Om vi fortfarande hade umgåts så hade vi ändå bara känt varandra i lite mer än ett år men det känns nästan som en barndoms vän.. Vi tycker så lika och har så mycket gemensamt men nån gång på vägen blev det fel signaler. 
 
Allt blev fel för honom när jag skaffade pojkvän och han hade något sätt i sin personlighet som gjorde att han kunde manipulera mig.. Jag tror nästan att jag tyckte synd om honom.. Sen i våras började han ringa och sms elaka saker från sina kompisars mobiler men han avslöjades och förnekade det ändå..
 
Men av någon andledning så känner jag nu att jag vill förlåta honom. Kan man göra så, han gjorde så att jag var otrogen mot Adam (inte sex).. Han stal kyssar och därför kan man skylla allt på honom och han tafsade ganska mycket.. Men innan det.. Vi har massa bra och sjukt roliga stunder så?
 
Jag har pratat med allt om Adam och han säger att det är ''ok'' så länge han slipper träffa snubben. Han säger att han inte litar på honom nu heller (förståeligt) men han litar på mig.. Kan jag förlåta honom?
 
BESLUTSÅNGEST

Kommentarer:

anna:

skriven

tackar :D

göru`?

Svar: Sv: jag sitter och bara allmänt svarar på alla mina kommentarer.. det tar så långt tid :P själv då?
Nicole

Paulina Holmberg:

skriven

älskar den serien!
tycker inte du ska prata med den där killen. Jag kan känna så med mitt ex ibland, att vi hade så jävla roligt ihop, och jag skulle så gärna vilja ha honom som vän. Men jag kan inte lite på varken honom eller mig själv!

Svar: Svar: ja det blir ju tyvärr så.. man kan inte ta tillbaka ett ex som vän.. det är synd :(
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar