Bird Owl

Ät med killar!

Jag har hade ganska grova ätstörningar under en period förra året som jag fortfarande håller på att bekämpa.. Och när man äter lunch med små tjejer som knappt tränar och därefter äter väldigt lite så känns det som att man äter jätte mycket..

När de får för sig med dieter och tänka kalorier så mår man inte bättre.. Första månaden i gymnasiet börjar störningarna komma tillbaka.. Nästan lika illa som för ett år sen.. Men jag lyckades lösa det innan det gått för långt:)

Man äter med killar istället! Man slipper höra jag är tjock hit och dit och har jävligt kul på lunchen.. Mest för att mina kompisar är typ mentalt störda men ändåXD de äter mycket och flera gånger så rent mentalt så mår jag bättre av det:)

Nåt kul som hänt idag då..:

En killkompis har sin hand på mon mage och vill att jag ska spänna magen så att han kan känna på mina muskler..

Läraren går fram och börjar gratta mig.. Jag fattar ingenting..?! Sen säger han att det kanske är lite tidigt men när en kille håller handen på en tjejs mage så där så brukar det betyda något särskilt:) så grattar han och går igen XD
JAG ÄR INTE GRAVID !!:D

Kommentarer:

healthyy.blogg.se:

skriven

sv: så sant, haha!

haha sån rolig lärare :O

Svar: Sv: ja det var ju inte så att jag inte asgarvade när en lärare sa så men det låter bara så fel XD
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar