Bird Owl

Är du beväpnad?!

jag läste just en så sjukt rolig artikel! det är om en man som för några år sedan blev stoppad vid tullarna på en flygplats. Han pep inte eller något sånt men det såg ut som att han hade stoppat på sig något i fickorna eller innanför kallingarna..
 
de stoppade honom och tog in honom på förhör.. han nekade till att han hade något i byxorna men vakterna ville inte ge med sig.. de både skannade den biten extra utan resultat och kollade påde underkläderna och fickorna.. Utan resultat.
 
Efter ett bra tag kom de fram till att det var hans kuk som var så stor!! XD det uppmärksammades ganska kraftig och i dagens läge har denne 41-årige man fått ett antal priser för världens största kuk på 34,5 cm
 
helt sjukt men fan va jobbigt när man blir stoppad.. eller för vakterna när de får veta vad det är XD
 
gjorde min kväll i alla fall :)
 

Kommentarer:

Linda - Smink&Skönhets blogg. :

skriven

sv: Japp det har jag. Den är från märket IsaDora och de hittar du på H&M eller Lindex eller någon annan affär som säljer smink :)

Svar: tack så mycket :)
Nicole

Emma:

skriven

SV: Var där i helgen!

S△LLY:

skriven

sv; Jaa, usch vad sånt är jobbit, man vet inte vad man ska göra för attt bli förlåten...

Svar: nej verkligen inte.. jag går i en annan skola nu eftersom jag började på gymnasiet men man ser ju alla blickar man får när man träffar på dom på tåget osv..
Nicole

ViktoriaCaroline♡:

skriven

ja jag tycker att den är fin :) kommer nog beställa den ändå.

Svar: gör't :)
Nicole

Anonym:

skriven

tack så mycket finis!

Svar: men tack :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar