Bird Owl

soooo freaking amazing!!

Vi åkte ut med Deweys speedboat i all värme till en strand. Där hoppade jag i för att bada men jah var förkort för att bottna så jag fick simma och sen hade jag lyckats driva iväg super långt från båten pga att det var så galet strömt.. jag dognästan lite:/ eller inte.. Men kunde om hajarna som tydligen brukar va där hade kommit:P känns inte bra att få höra precis när man kommit upp efter nån timma att de brukar se hammarhajar precis där några gånger i veckan..!

Men bästa idag var medan jag ansträngde mig som f@n för att ta mig upp och de andra kämpade för att nå mig så att de skulle kunna få upp mig.. Så ser jag plötsligt två ryggfenor typ 2 meter ifrån mig!.så tekniskt har jah badat med delfiner!!:D

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar