Bird Owl

Läs det här!

Nu ska ni få höra något som höll på att ge mig en hjärtattack igår..

Igår när jag var på sjukhuset så tog sjuksköterskorna in mig i ett undersökning rum och började sätta infart i min arm( grej i armen så att man slipper sticks med ny nål hela tiden)..

Sen börjar de säga att de ska söva ner mig.. Göra gastroskopi och sen öppna upp hela min mage och titta i den!

Jag bara stirrade på dem och sa att jag bara skulle gå reda på mina provsvar från ett blodtest..

De ber mig att säga mitt personnummer och innan jag har hunnit såga mina 4 sista så säger de att det stämmer..

Sen frågar de om hela mitt namn och säger att det också stämmer.. Och precis innan jag ska börja få en ordentlig dos vätska in i armen så att jag somnar så säger de "nej fel nicole!"

Det finns en tjej som är född samma dag som jag, har samma hud och hårfärg och hade en tid samtidigt som mig.. Skillnaden var att henne efternamn var "Stenberg" och mitt "Stjernberg"..

Fatta hur nära det var att jag fick hennes operation?!

 

Kommentarer:

Marika:

skriven

Nu anmäler du det där, annars gör jag det till hälso & sjukvårdsnämnd.
HSAN
Nu.

Svar: Sv: tjänar inget till så sluta larva dig älsk
Nicole

jessica':

skriven

nej men fybubblan vad läskigt! jag hade också nästan fått hjärtattack kan jag lova ;o

Svar: Sv: fortfarande helt sjukt!
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar