Bird Owl

En kul sak!

Det här är väl inte riktigt ett lös inte inlägg för det är inte så specifikt och handlar inte eninom mig utan om min kompis..
 
sen iallafall en polare till mig gick in med sin kompis på Apoteket för han behövde handla kondomer.( två killar) sen så när de stod i kassa och skulle betala så kom kompisen på hur fel det nog såg ut när två killar handlar kondomer tillsammans.. 
och bara därför så tog min kompis påsen efter att han hade betalt, räckte den till sin kompis och sa "älskling håll i den här så länge" Hahahaha expiditens min.. Obeskrivlig !

Kommentarer:

Maddiie:

skriven

haha åh vad roligt det skulle ha varit och sett expiditens min :D

Svar: Sv: ja hon hade tydligen tappat hakan helt! ^^
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar