Bird Owl

7 timmar på akuten..

åkte in då mitt ben bara blvit värre och värre och blir undersökt i 7 timmar.. 8 olika undersökningar, 6 blodprob och en massa kaffe för att hålla mig vaken då både tabletterna de gav mig och smärtan gjorde mig trött så fick jag åka hem :) proppen var så liten att det försvann av sig själv och på tisdag ska jag röntga så att jag itne har en nerv som allmänt ligger fel eller diskbråck då jag har nedsatt rörelse och kändsel.. :(
 
sjukt segt när allt jag kan tänka på är att bli bättre till graderingen.. :(

Kommentarer:

E L I N M A T T I L A ♡:

skriven

sv: okie, tack ! :)

lina:

skriven

krya på dig! Jättefin bild! :)

sv: aa, men det är inte så ofta man ser sin egen rygg liksom haha :p

Svar: Sv: tack jag hoppas jag blir bättre snart!:)
Nicole

anna:

skriven

usch :/ hoppas du mår bättre snart!

Svar: Sv: ja det hoppas jag med men de börjar tro att det kanske är ett diskbråck :(
Nicole

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jätte fin bild, men jobbigt med akuten och benet. krya på dig.
-------------------------
Vill tipsa om en tävling inne hos mig där du kan vinna presentkort på 200kronor till en fotobok.
Inlägget hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

Har även en julkalender med ett fototips om dagen fram till jul där du även kan vinna fina priser om du tar del av dessa. Denna veckan ligger ett iphoneskal i potten från caseapp. Direktlänk till alla inlägg som har med julkalendern att göra har du här: http://lottizdays.blogg.se/category/julkalendern-2012.html

Svar: Sv: tack jag tyckte den var mysig :)
Nicole

Marie Bergman:

skriven

Vilken fin bild! Ja pälsen gör ju liksom hela jackan, superfina båda två. Passa på att handla nu när det är 25% rabatt! ;)

Svar: Sv: tack detsamma :)
Nicole

Matilda:

skriven

Usch! Jag spenderade sju timmar på akuten förra våren, det var ingen höjdare.

Svar: Sv: nej akuten är inte direkt ett ställe jag gillar.. sen imonr blir det två undersökningar till.. bland annat en röntgen på hela kroppen :(
Nicole

Anonym:

skriven

Vilken härlig bild!:) Nästan så att man smålängtar till våren och sommaren:)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar