Bird Owl

utsidan borde se ut som personenes insida:)

Varje gång jag står upp för mig själv och gör något åt problemen så får jag fler haters.. Ska det va så?

Nu tröttnade jag på någon som snackar med mig som om jag vore en hora och stod upp för mig själv som den starka tjejen jag egentligen är. Han skämdes såklart för att jag gjorde bort honom men nu har han slutat iallafall:)

Fast istället för honom så började personer jag knappt känner hacka på mig och säga att inget av det hänt. Men vad vet egentligen ni?

Och bara för att ni står upp för er kompis trots att ni vet att han inte förtjänar det så behöver ni väl fan inte tracka ner mig och skriva taskiga lögner?..

Förstår inte världen vi lever i. Om insidan speglade utsidan så skulle det inte bli såhär..

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar