Bird Owl

Östra Gymnasium

Helt sjukt att jag ska börja gymnasiet på onsdag! jag har så många frågor utan svar om hur det kommer att bli. Och so mdet ser ut nu så kommer jag slippa en gammal klasskompis som inte kom in. Lite blandade känslor om det då det är elakt mot honom att vara lite glad över det. Vill verkligen ha en helt ny klass och hoppas att jag inte hamnar med några ifrån Tungelsta skola..
 
Vet inte med hur många jag har diskuterat vad jag ska ha på mig och se ut i övrigt.. Har kommit frma till att håret inte ska vara plattat iallafall... men sen, min garderob talar inte om för mig vad jag ska välja som den brukar :P den kanske är trasig. Nej jag är inte galen men ibland känns det som att både den och spegen pratar med mig ;) 
 
Tänker då inte vara neutral som många har tipsat om. Första intrycket kommer man ihåg alldeles för länge för det. Det är just på gymnasie starten på onsdag som jag ska vara mig själv och få fram min egna stil!! Inte smälta in och vara tråkig. 
 
Men hur som helst ska det bli as kul och jag ska som vanligt göra det bästa av situationen! :)
http://www.ostragymnasiet.se/ här kan man se lite om skolan. och något jag inte märkte förut är att det verkar vara ett ganska så formelt och strikt gymnasium.. Vi behöver lika dana brickor som de har innom sjukvården för att ta oss in i skolan, salarna och komplementen och så har vi något så kallat ''dress up day'' så man måste ha kjol/klänning som tjej.. vilket inte är min starka sida.. 
 
LALALA LÄNGTAR LALALAL 
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar