Bird Owl

min älskling utan vingar<3

DU har gett mig så mycket att vara glad över och leva för. DU klarade ut så mycket saker som jag inte skulle ha klarat själv. Som att du byggde ihop mitt pussel som jag har jobbat med så länge men gett upp för att jag inte kunde hitta den sista biten. Kan det vara så att det sista biten var du?<3
 
I nästan ett helt år har DU fått mig att må så här bra. Det känns som att alla problem försvinner, eller de känns iaf inte lika viktiga hur alvarliga de än är.. Jag behöver bara dig så är jag nöjd:*
 

Adam Palm- JAG ÄLSKAR DIG<3 

Kommentarer:

adam palm:

skriven

awww gumman älskar dig me. det här nära på året med dig går inte att beskriva på något annat sätt än magiskt... älskar dig otroligt mycket:*<33333

Svar: det är du som har gjort allt så magiskt:* älskar dig syns på fredag :*<3333
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar