Bird Owl

Lite samanfattning :)

I fredags lämnade jag min bebis till mobil på lagningen och så har jag varit ganska upptagen i helgen. Där av att det inte blivit något bloggande.. Förlåt för det får nästan dåliogt samvete när jag ser att ni går in och kollar flera gånger ändå.. :(
 
men i fredags tog vi iaf lite porträtt foton som jag fick se idag. Personligen så har jag sett bättre ut men de var inte hemska :) sen hade vi en lektion att fylla ut så då fick vi gå till ett spegelrum med coacherna och dansa salsa vilket var för vånats värt kul.
 
efter så åkte jag upp till Tierp och hade lite turnering. Laget jag var i kom två! Vi bestod av nästan bara tjejer. Jag var med en as söt tjej som jag inte hade träffat förut. Hon hade nyligen blivit tsm med min och adams kompis så då fic khon också hänga med upp.. Men iaf grejen är att vi kom i samma lag och våra pojkvännner kom i samma lag. Och trots allt deras skryt om huir vi skulle börja gråta pga den kommande förlusten så soppade vi mattan med dem. OCH FAN VA DE BLEV SURA! xD
 
tyvärr mådde jag gasnka piss i helgen så det blev inte så mkt sömn. Sen blev det bara värre och värre och igår kväll blev det akuten :(
jag fick ge blod och testas mot en massa grejer igen och som vanligt visade allt negativt.. inte kunde de göra nåt häller så jag fick bara ligga där och svara på en massa frågor -.-
 
fick iaf lite nya undersöknings tider på handens barnsjukhus så hoppas det visas nåt nu. Idag så hade vi skolans  första ''dress-up day''.. trots kylan så bidde det lite klänningsaktigt :)
 
 
 
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar