Bird Owl

lalaal komentera lalala

Jag vet att ni som läser, läser dagligen ibland oftare så det vore lite schysst om ni slängde in en komentar då och då. Det gör det så mycket roligare att blogga :) Bara satt ni vet :)
 
men ah, idag har kjag tagit mig ifrån sängen någorlunda tidigt, käkat, duschat och snart bär det av till Emsi :D Känns ganska bra att inte ha tråkigt absolut sista dagen innan skolan :)
 
Vet inte riktigt vad vi ksa göra med troligtvis lite data stuff. Hoppas bara vädret blir bättre för hade inte tänkt mig att se ut som en blöt pungråtta på en cykel när jag är framme..

Kommentarer:

Marika - Mino:

skriven

Men men vad ska jag skriva då :c<3

Svar: men bara någonting om vad du tycker MIno<3
Nicole

Ewel:

skriven

Jag tycker om designen:-P:-)

Svar: ja den är fett snygg:D
Nicole

Emsi:

skriven

Me too!! undrar vilka fantastiska designers som har gjort den? ;)<3

Svar: haha men du stod för den tekniska delen;) det var faktiskt mest mitt huvud som luktade bränt så jag tänkte mest ;)
Nicole

Emsi:

skriven

Haha det luktar fortfarande bränt här hemma :P

Svar: kam tänka mig det, fatta hur mycket jag ansträngde mig för att myrorna inte skulle krocka?!
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar